Ми в соцмережах:

Креатив у зовнішній рекламі ЖК

844
Креатив у зовнішній рекламі ЖК

Конкуренція серед новобудов змушує забудовників більше уваги приділяти рекламі, вигадувати новий креатив.

Хоча сайт, контекстна реклама і соціальні мережі здатні генерувати досить багато звернень до відділу продаж, багато забудовників не готові відмовлятися від білбордів. Приміські дороги Києва як і раніше рясніють ними, намагаючись привернути увагу водіїв.

Чи ефективна зовнішня реклама для новобудов? Ми поділимося своїми міркуваннями з цього приводу.

Так як ні клікнути на неї не можна, ні зворотний дзвінок замовити, її основне завдання – сформувати впізнаваність житлового комплексу. Це означає, що вона повинна запам'ятатися, відкластися в пам'яті, щоб ефект від неї був максимальним і борд таки привів людину до відділу продаж.

Тим не менше, більшість ЖК вибирають однотипний дизайн. В результаті їх важко відрізнити один від одного.

Найпоширеніший шаблон білборда ЖК наступний:

Візуалка + супер-низька ціна + логотип. Іноді ще + слоган.

І борд готовий. Можна в друк і на трасу. Але чи спрацює це?

Супер-низька ціна добре працює в контекстній рекламі: спонукає клікнути і дізнатися докладніше. А до чого вона мотивує на борді? Водій або пасажир можуть тільки запам'ятати ваш ЖК, щоб потім дізнатися докладніше. Або записати собі на листочок, що складно уявити.

Приблизно так білборди чергуються в очах водія, який проїжджає повз них. Спробуйте звернути увагу, запам'ятався хоч хтось?

Ціна може зацікавити, особливо для квартир економ-класу, але не допоможе запам'ятати ваш житловий комплекс.

А запам'ятати допоможе креатив.

Ось деякі поради, які допоможуть придумати креатив для вашого ЖК:

1. Вплітайте в креатив назву ЖК. Щоб запам'яталася не тільки ідея, а й сам об'єкт реклами

2. Робіть борд візуально запам'ятовуваним.

3. Вивчіть конкурентів і не виглядаєте як вони.

4. Виділіть помітну перевагу свого ЖК і робіть акцент на ній. 

5. Використовуйте брендовий візуальний стиль – логотип, кольори, впізнавані брендові елементи. Не тільки в бордах, а й у всіх рекламних комунікаціях.

 

Досить складно точно відстежити ефективність борда, та й мало хто в Україні це робить.

Так що про ефективність креативу можна тільки судити на підставі професійного досвіду і здорового глузду.

Пропонуємо вам ще добірку нестандартних бордів. Буде що обговорити з колегами :)

 

 

Читайте також

ХОЧУ ОБГОВОРИТИ

МОЯ КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ

Назва компанії
ПІБ
Телефон
E-mail

Залишити заявку

Ім'я
Телефон або E-mail
яку задачу треба вирішити?
facebook behance