Конкуренція серед новобудов змушує забудовників більше уваги приділяти рекламі, вигадувати новий креатив.
Хоча сайт, контекстна реклама і соціальні мережі здатні генерувати досить багато звернень до відділу продаж, багато забудовників не готові відмовлятися від білбордів. Приміські дороги Києва як і раніше рясніють ними, намагаючись привернути увагу водіїв.
Чи ефективна зовнішня реклама для новобудов? Ми поділимося своїми міркуваннями з цього приводу.
Так як ні клікнути на неї не можна, ні зворотний дзвінок замовити, її основне завдання – сформувати впізнаваність житлового комплексу. Це означає, що вона повинна запам'ятатися, відкластися в пам'яті, щоб ефект від неї був максимальним і борд таки привів людину до відділу продаж.
Тим не менше, більшість ЖК вибирають однотипний дизайн. В результаті їх важко відрізнити один від одного.
Найпоширеніший шаблон білборда ЖК наступний:
Візуалка + супер-низька ціна + логотип. Іноді ще + слоган.
І борд готовий. Можна в друк і на трасу. Але чи спрацює це?
Супер-низька ціна добре працює в контекстній рекламі: спонукає клікнути і дізнатися докладніше. А до чого вона мотивує на борді? Водій або пасажир можуть тільки запам'ятати ваш ЖК, щоб потім дізнатися докладніше. Або записати собі на листочок, що складно уявити.
Приблизно так білборди чергуються в очах водія, який проїжджає повз них. Спробуйте звернути увагу, запам'ятався хоч хтось?
Ціна може зацікавити, особливо для квартир економ-класу, але не допоможе запам'ятати ваш житловий комплекс.
А запам'ятати допоможе креатив.
Ось деякі поради, які допоможуть придумати креатив для вашого ЖК:
1. Вплітайте в креатив назву ЖК. Щоб запам'яталася не тільки ідея, а й сам об'єкт реклами
2. Робіть борд візуально запам'ятовуваним.
3. Вивчіть конкурентів і не виглядаєте як вони.
4. Виділіть помітну перевагу свого ЖК і робіть акцент на ній.
5. Використовуйте брендовий візуальний стиль – логотип, кольори, впізнавані брендові елементи. Не тільки в бордах, а й у всіх рекламних комунікаціях.
Досить складно точно відстежити ефективність борда, та й мало хто в Україні це робить.
Так що про ефективність креативу можна тільки судити на підставі професійного досвіду і здорового глузду.
Пропонуємо вам ще добірку нестандартних бордів. Буде що обговорити з колегами :)