Ми в соцмережах:

«Ви хто такі? Я вас не кликав!» Як красиво відшити агентство: 5 порад забудовнику

Ви не довіряєте агентствам і не хочете з ними працювати. Чим відповідати на їхні пропозиції принести вам користь? Ми дізналися як відбивалися наші клієнти, поки не знайшли своє місце на ринку. Ось підбірка кращих кейсів з єдиним принципом: тисніть на больові точки.
326
«Ви хто такі? Я вас не кликав!» Як красиво відшити агентство: 5 порад забудовнику

Больова точка 1: шаблони
Ваша getout-фраза: «Що значить «співпраця»? Я даю вам гроші, а ви їх освоюєте?»

Кхм, більшість агентств так і називають взаємини між собою та клієнтом: «співпраця». І пропонують нею негайно зайнятися. Але якщо люди оперують безглуздими штампами, то як вони допоможуть вам виділитися на ринку? Профі з ім'ям висловлюється чітко: «Я вмію залучати клієнтів, а ви не зовсім. Або вмієте, але вам заважає Всесвіт. Мені не заважає. З вас гроші, з мене – клієнти.» Профі може бути з вами ласкавим, але це не співпраця: ви просто купуєте добрий товар.

Больова точка 2: марнославство
Ваша getout-фраза: «Ми самі впораємося»

Нам, агентствам, боляче чути, що світ квартир може обертатися без нас. Боляче за того хлопця-маркетолога, який звалить на себе просування вашого комплексу самостійно. Проаналізувати ринок і себе. Розробити ефективну стратегію та унікальне позиціонування. Прорахувати медіаплан на квартал, мінімум. Знайти добрих підрядників і фрілансерів. Скоординувати їхню роботу. Домогтися якісних результатів. Зробити аналіз і корекцію. І все одно пролетіти – тому що у тебе немає даних про довгострокову поведінку ринку.

Уявіть, що ви доручили одній людині зняти «Гру престолів». Вона швидко вирушить до білих безхатченків.

Больова точка 3: компетентність
Ваша getout-фраза: «Ви не розбираєтеся у нашому бізнесі»

Агентство не скаже вам: «Ми будемо діяти за аналогією з іншим нашим клієнтом – дитячим харчуванням. Потренуємося на вас, а як щось піде не так, наступного разу зробимо краще.» Або тому, що в нього дійсно немає компетенції в будівельній сфері. Або тому, що воно спеціалізується на забудовниках і не тримає ні дитячого харчування, ані шампунів, ані палиць-шкрябалок. Тоді цей прийом не спрацює. Але нічого, є ще два.

Больова точка 4: кіт Шредінгера
Ваша getout-фраза: «Що ви для нас зробите?»

Добрий спосіб відрізнити профі од гончарів. Останні зазвичай обіцяють зліпити мегакрутий сайт. Той мегакрутий сайт, який вам зліпили інші хлопці, класифікується як недорозвинений. Але навіщо вам сайт сам по собі? Він повинен займати якесь місце в світобудові і працювати на продаж разом з іншими інструментами. Тому профі, в першу чергу, пропонують аналіз. А далі будемо дивитися, з якої гармати по кому стріляти.

Больова точка 5: любов до грошей
Ваша getout-фраза: «Ви занадто дорогі (напевно, хочете купувати модні шмотки, гіроскутери і клеїти дурня на роботі)»

Ви завжди можете заощадити більше, виконуючи частину роботи самостійно і наймаючи напівфахівців. І ніколи не дискутуйте з мутними типами, які стверджують, що якість чогось варта. Але врахуйте: переробки призводять до перевищення бюджету. А неефективне використання інструментів просування випускає «в трубу» весь бюджет. Серйозне агентство не вичавлює одного клієнта, а живе за рахунок комісії з декількох. Розмір цієї комісії менший від зарплати крутого маркетолога з помічниками.

 * * *

А тепер серйозно. Ми розуміємо, що необхідність роботи з агентством може здаватися вам не очевидною. Факт у тому, що агентства є диригентами тієї рекламної війни, яка розігралася на ринку. За кожним привабливим образом новобудови стоїть агентство. Якщо ви хочете навіть не перемогти, а не відстати, зателефонуйте нам: 044 227-07-68.

Читайте також

ХОЧУ ОБГОВОРИТИ

МОЯ КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ

Назва компанії
ПІБ
Телефон
E-mail

Залишити заявку

Ім'я
Телефон або E-mail
яку задачу треба вирішити?
facebook behance