Інфографіка: комунікаційна кампанія новобудови якою вона має бути
Протягом 7 років роботи із забудовниками ми зробили чимало цінних висновків. Один з найважливіших - розуміння, як вибудувати комунікаційну кампанію, щоб отримати максимум продажів. Поспішаємо засмутити: починати рекламуватися, маючи тільки назву ЖК, надто дорого. Це - настільки типова помилка, що її стали приймати за норму. Але подивіться на нашу схему.
Перше, що треба зробити, - ще до назви, - вибрати позиціонування комплексу. Тобто відповісти на питання: «Для кого ми будуємо?» І це повинна бути конкретна соціальна група або прошарок. Визначення має бути чітким, ви повинні «бачити» цих людей і їхній спосіб життя. Навіщо? Затим, що це дозволить створити комунікацію, яка максимально приваблює їх як на рівні каналу звернення, так і на рівні сенсу звернення. Залізобетонне правило реклами: люди бачать/чують те, що з ними особисто резонує.
Визначити, яка цільова адекватна вашому ЖК, можна тільки завдяки глибокому аналізу ситуації клієнта та ринкового оточення. У свою чергу, позиціонування дозволяє вибрати вдалу назву і в цілому створити такий бренд, думаючи про який ЦА буде впевнена: «Це - класна новобудова для мене!» А щоб люди дізналися про бренд, ми прицільно вийдемо на них в результаті грамотно спланованої стратегії.
Перший етап займає 3-4 місяці і повинен складати 25-30% від загального бюджету кампанії в перший рік. Надалі його повторювати не потрібно. Як і в будь-якій якісній роботі, підвищені витрати на неї швидко окупаються:
- Ви не будете витрачатися на канали та інструменти, які не спрацюють у вашому випадку.
- Вам буде простіше придумувати цікаві аудиторії промо-пропозиції.
- Ви уникнете плутанини, коли кожен новий підрядник буде підходити до вашої комунікації на свій розсуд.
- І! Ви зможете адекватно оцінити ефективність роботи комунікаційного агентства!
Досвід показав, що витрати на перший етап окупаються протягом одного року і збільшують прибуток до 50%.