Кейс ЖК: як за допомогою інтернету і світлих голів продати житловий комплекс раніше плану
Нестабільна економічна ситуація в країні, хиткий курс гривні та зниження купівельної платоспроможності позначилися на ринку нерухомості. Успішна рекламна кампанія сьогодні — єдиний спосіб вистояти в нелегкій боротьбі за клієнтів.
На жаль, більшість забудовників не вміють правильно використовувати рекламні інструменти та просто витрачають гроші на вітер. Як результат — клієнти просто не знають про створення новобудов, ЖК простоюють, а компанії зазнають збитків. Digital-канал в руках умілих фахівців може вирішити проблеми, пов'язані з пошуком клієнтів і продажем квартир в новобудовах. Не вірите? Ось вам приклад рекламної кампанії ЖК Амурський.
ЖК Амурський — новобудова в Голосіївському районі. Комплекс складається з чотирьох будинків у 25 поверхів.
У будинках продаються одно-, дво-, трикімнатні, а також дворівневі квартири. Забудовник також надає послугу «ремонт під ключ».
З чого все починалося?
Відділ продажу в ЖК Амурський складався з двох менеджерів. Зв'язатися з ним можна було, тільки зателефонувавши за вказаними телефонами. Просування ЖК відбувалося двома шляхами:
- зовнішня реклама — борди, реклама в метро;
- публікація на дошках оголошень — slando.ua / olx.ua, fn.ua, lun.ua.
Витрати на рекламну кампанію і її ефективність можна подивитися на графіку нижче.
Головні турботи забудовника до нашої співпраці:
- Невелика аудиторія потенційних покупців — 2-3 дзвінки в день.
- Великі капіталовкладення в рекламу, які не приносять результатів.
- Низькі продажі — 1-2 на місяць.
- Нестабільність.
- Спірна ситуація між двома підрядними організаціями, що займаються продажем квартир в об'єкті. Як результат — плутанина і підрив репутації ЖК.
Бачу ціль - не бачу перешкод!
Мета нашої співпраці — збільшення продажів в ЖК. Для цього визначили два вектори діяльності.
Перший — формування впізнаваності бренду, створення позитивної репутації. Привернути увагу, зацікавити, викликати бажання купити квартиру в комплексі — основне наше завдання.
Другий — залучення стабільного потоку звернень з купівлі квартир в комплексі. На цьому етапі ми займемося розробкою контент-стратегії.
Виклик прийнятий! Як ми вирішували проблему
Рішення проблеми ми вбачаємо в грамотному просуванні послуг забудовника в інтернеті. Адже основна платоспроможна аудиторія шукає інформацію онлайн: на тематичних сайтах, в соціальних мережах, пошукових системах.
Перший етап — чітке розуміння того, хто наша «аудиторія». Ми робили акцент на людей 25-45 років на території Києва та області, які вже цікавляться питанням покупки нерухомості.
Другий етап — створення сайту, який дасть відповіді на всі питання покупця. Ця частина також включає стратегію просування сайту — SEO оптимізацію — підняття в пошуковій видачі за релевантними запитами.
Третій етап — просування ЖК через соцмережі. Створення груп, публікація новин, забезпечення комунікації з потенційними покупцями на всіх рівнях.
Четвертий етап — використання рекламних активностей:
- контекстна реклама в google, yandex, myTarget.
- реклама в соц. мережах Facebook, VK.
Чому сайт для ЖК - це важливо?
Основний акцент ми зробили на сайт ЖК Амурський, його просуванні та рекламі. Він повинен був стати ще одним каналом комунікації з потенційними покупцями; майданчиком, де можна ставити питання і отримувати відповідь. Зрозумілий та привабливий сайт формує довіру до забудовника і його ЖК.
Створення сайту позбавляє забудовників від найпопулярніших і не завжди коректних питань про документацію, планування, види квартир, розташування комплексу та інфраструктури. У свою чергу це економить час відділу продажів. Спираючись на найпопулярніші питання і вимоги клієнтів, ми провели комплекс заходів щодо поліпшення сайту ЖК Амурський.
Зміни на сайті:
- З'явився віджет зворотного дзвінка.
- Клієнти можуть залишати свої дані для зв'язку.
- Документація на ЖК доступна громадськості.
- Створена шахматка за вибором квартир.
- Постійно оновлюється інформація щодо ходу будівництва.
- Цілодобові веб-камери дозволяють стежити за будівництвом в режимі реального часу.
- Внутрішня оптимізація SEO — поява сайту в пошуковій видачі по брендових і загальних тематичних запитах.
ВИКОРИСТОВУЄМО ПОТЕНЦІАЛ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ З РОЗУМОМ
Соціальні мережі — демонстрація відкритості ЖК до спілкування з клієнтом. Саме соцмережі стали майданчиком для активної комунікації з аудиторією і допомогли нам сформувати позитивне ставлення до бренду ЖК Амурський. Щоб залучити аудиторію з соцмереж, зацікавити її в покупці квартир в ЖК ми робили акцент на наступному:
- Чітка стратегія просування ЖК. Складання контент-плану.
- Розповіли про переваги ЖК, особливості розташування, інфраструктуру поруч з будинком.
- Постійно інформували про хід будівельних робіт.
- Оперативно публікували унікальні пропозиції від забудовника, щоб учасники груп могли вигідно купити квартиру.
- Дозволили клієнтам залишати справжні відгуки про забудовника і ЖК.
- Налаштували зворотний зв'язок — інвестори і потенційні покупці змогли спілкуватися в групах в реальному часі.
- Розробили зручний шлях користувача безпосередньо до покупки.
- Використовували нативну рекламу в соцмережах для залучення покупців.
ПЕРЕМОГА В БОРОТЬБІ ЗА КЛІЄНТА — перевиконання плану ПРОДАЖ
Наші дії дозволили домогтися конкретних результатів. Виріс трафік на сайті ЖК Амурський.
Вже через три місяці рекламної кампанії зросла кількість органічних пошукових запитів на сайт (дані взяті з Google Trends по брендовим запитам).
Збільшення трафіку позитивно відзначилося на продажах (дані взяті з Google Analitics).
Підіб'ємо підсумок: при помірному збільшенні бюджету, правильному його розподілу виникав значний приріст результату.
Як результат:
- збільшення продажів в 9 разів;
- забудовник розпродав всі квартири 1-ої черги раніше плану, на момент створення кейсу добігає кінця будівництво останньої черги;
- вихід на ринок нового забудовника з хорошою репутацією і планами на будівництво нових комплексів.
ЗБИРАЄТЕСЬ ПОВТОРИТИ УСПІХ ЖК АМУРСЬКИЙ — ЗВЕРТАЙТЕСЯ В IMQ!
Наша мета — створення унікальної рекламної кампанії, результатом якої стане зростання продажів в конкретному ЖК. Ми не просто працюємо над створенням і просуванням сайту, а формуємо цілу стратегію, що дозволяє перетворити потенційних клієнтів в реальних.
Домогтися таких приголомшливих результатів можливо!