Ми в соцмережах:

Кейс ЖК: як за допомогою інтернету і світлих голів продати житловий комплекс раніше плану

2631
Кейс ЖК: як за допомогою інтернету і світлих голів продати житловий комплекс раніше плану

Нестабільна економічна ситуація в країні, хиткий курс гривні та зниження купівельної платоспроможності позначилися на ринку нерухомості. Успішна рекламна кампанія сьогодні — єдиний спосіб вистояти в нелегкій боротьбі за клієнтів. 
На жаль, більшість забудовників не вміють правильно використовувати рекламні інструменти та просто витрачають гроші на вітер. Як результат — клієнти просто не знають про створення новобудов, ЖК простоюють, а компанії зазнають збитків. Digital-канал в руках умілих фахівців може вирішити проблеми, пов'язані з пошуком клієнтів і продажем квартир в новобудовах. Не вірите? Ось вам приклад рекламної кампанії ЖК Амурський. 

ЖК Амурський — новобудова в Голосіївському районі. Комплекс складається з чотирьох будинків у 25 поверхів. 
У будинках продаються одно-дво-, трикімнатні, а також дворівневі квартири. Забудовник також надає послугу «ремонт під ключ». 

З чого все починалося?

Відділ продажу в ЖК Амурський складався з двох менеджерів. Зв'язатися з ним можна було, тільки зателефонувавши за вказаними телефонами. Просування ЖК відбувалося двома шляхами: 

  • зовнішня реклама — борди, реклама в метро; 
  • публікація на дошках оголошень — slando.ua / olx.ua, fn.ua, lun.ua. 

Витрати на рекламну кампанію і її ефективність можна подивитися на графіку нижче. 

 imq digital marketing

Головні турботи забудовника до нашої співпраці: 

  • Невелика аудиторія потенційних покупців — 2-3 дзвінки в день. 
  • Великі капіталовкладення в рекламу, які не приносять результатів. 
  • Низькі продажі — 1-2 на місяць. 
  • Нестабільність. 
  • Спірна ситуація між двома підрядними організаціями, що займаються продажем квартир в об'єкті. Як результат — плутанина і підрив репутації ЖК. 

Бачу ціль - не бачу перешкод!  

Мета нашої співпраці — збільшення продажів в ЖК. Для цього визначили два вектори діяльності. 

Перший — формування впізнаваності бренду, створення позитивної репутації. Привернути увагу, зацікавити, викликати бажання купити квартиру в комплексі — основне наше завдання. 

Другий — залучення стабільного потоку звернень з купівлі квартир в комплексі. На цьому етапі ми займемося розробкою контент-стратегії. 

Виклик прийнятий! Як ми вирішували проблему

Рішення проблеми ми вбачаємо в грамотному просуванні послуг забудовника в інтернеті. Адже основна платоспроможна аудиторія шукає інформацію онлайн: на тематичних сайтах, в соціальних мережах, пошукових системах. 

Перший етап — чітке розуміння того, хто наша «аудиторія». Ми робили акцент на людей 25-45 років на території Києва та області, які вже цікавляться питанням покупки нерухомості. 

Другий етап — створення сайту, який дасть відповіді на всі питання покупця. Ця частина також включає стратегію просування сайту — SEO оптимізацію — підняття в пошуковій видачі за релевантними запитами. 

Третій етап — просування ЖК через соцмережі. Створення груп, публікація новин, забезпечення комунікації з потенційними покупцями на всіх рівнях. 

Четвертий етап — використання рекламних активностей: 

  • контекстна реклама в google, yandex, myTarget. 
  • реклама в соц. мережах Facebook, VK. 

Чому сайт для ЖК - це важливо? 

Основний акцент ми зробили на сайт ЖК Амурський, його просуванні та рекламі. Він повинен був стати ще одним каналом комунікації з потенційними покупцями; майданчиком, де можна ставити питання і отримувати відповідь. Зрозумілий та привабливий сайт формує довіру до забудовника і його ЖК. 

Створення сайту позбавляє забудовників від найпопулярніших і не завжди коректних питань про документацію, планування, види квартир, розташування комплексу та інфраструктури. У свою чергу це економить час відділу продажів. Спираючись на найпопулярніші питання і вимоги клієнтів, ми провели комплекс заходів щодо поліпшення сайту ЖК Амурський. 

Зміни на сайті: 

  • З'явився віджет зворотного дзвінка. 
  • Клієнти можуть залишати свої дані для зв'язку. 
  • Документація на ЖК доступна громадськості. 
  • Створена шахматка за вибором квартир. 
  • Постійно оновлюється інформація щодо ходу будівництва. 
  • Цілодобові веб-камери дозволяють стежити за будівництвом в режимі реального часу. 
  • Внутрішня оптимізація SEO — поява сайту в пошуковій видачі по брендових і загальних тематичних запитах. 

ВИКОРИСТОВУЄМО ПОТЕНЦІАЛ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ З РОЗУМОМ

Соціальні мережі — демонстрація відкритості ЖК до спілкування з клієнтом. Саме соцмережі стали майданчиком для активної комунікації з аудиторією і допомогли нам сформувати позитивне ставлення до бренду ЖК Амурський. Щоб залучити аудиторію з соцмереж, зацікавити її в покупці квартир в ЖК ми робили акцент на наступному: 

  • Чітка стратегія просування ЖК. Складання контент-плану. 
  • Розповіли про переваги ЖК, особливості розташування, інфраструктуру поруч з будинком. 
  • Постійно інформували про хід будівельних робіт. 
  • Оперативно публікували унікальні пропозиції від забудовника, щоб учасники груп могли вигідно купити квартиру. 
  • Дозволили клієнтам залишати справжні відгуки про забудовника і ЖК. 
  • Налаштували зворотний зв'язок — інвестори і потенційні покупці змогли спілкуватися в групах в реальному часі. 
  • Розробили зручний шлях користувача безпосередньо до покупки. 
  • Використовували нативну рекламу в соцмережах для залучення покупців. 

ПЕРЕМОГА В БОРОТЬБІ ЗА КЛІЄНТА — перевиконання плану ПРОДАЖ

Наші дії дозволили домогтися конкретних результатів. Виріс трафік на сайті ЖК Амурський.

IMQ digital agency 

Вже через три місяці рекламної кампанії зросла кількість органічних пошукових запитів на сайт (дані взяті з Google Trends по брендовим запитам). 

 частота поисковых запросов

Збільшення трафіку позитивно відзначилося на продажах (дані взяті з Google Analitics). 
 трафик на сайт

Підіб'ємо підсумок: при помірному збільшенні бюджету, правильному його розподілу виникав значний приріст результату. 

прибыль

Як результат: 

  • збільшення продажів в 9 разів; 
  • забудовник розпродав всі квартири 1-ої черги раніше плану, на момент створення кейсу добігає кінця будівництво останньої черги; 
  • вихід на ринок нового забудовника з хорошою репутацією і планами на будівництво нових комплексів. 

ЗБИРАЄТЕСЬ ПОВТОРИТИ УСПІХ ЖК АМУРСЬКИЙ — ЗВЕРТАЙТЕСЯ В IMQ! 

IMQ — компанія, що спеціалізується на просуванні забудовників та їх ЖК в інтернеті. 
Наша мета — створення унікальної рекламної кампанії, результатом якої стане зростання продажів в конкретному ЖК. Ми не просто працюємо над створенням і просуванням сайту, а формуємо цілу стратегію, що дозволяє перетворити потенційних клієнтів в реальних. 
Домогтися таких приголомшливих результатів можливо! 
 
Дізнайся, як digital-стратегія допоможе вашому бізнесу за тел. (044) 227-07-68, (096) 261-11-38.

Читайте також

ХОЧУ ОБГОВОРИТИ

МОЯ КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ

Назва компанії
ПІБ
Телефон
E-mail

Залишити заявку

Ім'я
Телефон або E-mail
яку задачу треба вирішити?
facebook behance