Ми в соцмережах:

Кейс сайту для ЖК: дизайн, який продає

1740
Кейс сайту для ЖК: дизайн, який продає

Що таке «продаючий» сайт і як він працює?

Покупці шукають інформацію в інтернеті та звикли розглядати ЖК на офіційних сайтах новобудов. Вони цінують зручність, привабливість, легше сприймають візуальну інформацію. Хороший продаючий сайт створюється на розумінні того, як покупець робить свій вибір.

Як людина бачить сайт?

Коли потенційний покупець потрапляє на сайт ЖК, він уже переглянув не один десяток сторінок новобудов. Більшість з них – звертаються до логіки людини і намагаються переконати купити квартиру за допомогою фактів і аргументів. Але житло – це не просто квадратні метри, а й втілення мрії для багатьох покупців. Тому звернення до емоцій виділяє новобудову серед низки їй подібних.

UX (User experience) – це користувацький досвід відвідування вашого сайту: наскільки все було зручно, зрозуміло і приємно.

Розглянемо, як влаштований UХ-орієнтований сайт на прикладі ЖК GreenSide.

Первое впечатление

Знайомство з ЖК на сайті починається з повнорозмірної візуалізації комплексу з фасадом та інфраструктурою. Користувач має два шляхи. Якщо він прийшов за конкретною інформацією, то вже з першого екрану може потрапити на будь-який необхідний розділ.

Якщо ж він готовий «прогулятися» по сайту, то достатньо просто прокрутити мишкою вниз. Відвідувач дізнається про основні переваги, бачить наочно стиль життя, який пропонує ЖК, і потрапляє на сторінку контактів.

Тут стає зрозуміло, де розташований ЖК і як зв'язатися з відділом продажів: карта, контакти, форма зворотного зв'язку.

Доступність кожного розділу

Особливістю продуманого сайту є можливість в будь-який момент легко потрапити в потрібний розділ. Всі іконки інтуїтивно зрозумілі і розташовані «під рукою». Саме це і є магією UX – розміщення інформації так, щоб сайт залишався простим, а відвідувач використовував рівно стільки, скільки йому цікаво.

Розділ вибору квартир

Яким би не був цікавим сайт, користувач має конкретну мету – вибрати квартиру. Її він хоче купити насамкінець і заради неї прийшов на сайт.

Розділ вибору квартири має 2 підходи:

  • З генплану, коли перевага віддається конкретній секції і є бажання вибирати квартиру по розташуванню на поверсі.

  • За допомогою фільтра, де можна підібрати квартиру за параметрами: поверхом, площею, кількістю кімнат.

У будь-якому з варіантів підсумком стає наочна картка обраної квартири. Тут користувач її розглядає з усіх боків, з ремонтом і без, оцінює квадратні метри, сміливо роздруковує, відправляє на пошту собі або іншій людині.

Ми намагаємося позбавити покупців від розчарувань. Уявіть, ви вибрали бокову квартиру з видом на внутрішній двір і вже готові її купити. Приходите у відділ продажів і дізнаєтеся, що вона продана. Саме тому всі планування пов'язані з CRM системою, а на схемі відразу видно куплені і вільні квартири.

Важливі акценти в розділі про квартири:

  • Інтуїтивно зрозуміла навігація.
  • Можна залишити заявку на квартиру.
  • Зручно скачати планування або відправити його на пошту.
  • Максимально проста, схематична картка квартири.
  • Візуалізація житлового простору – можна переглянути квартиру з меблями.
  • Багато подробиць, але при цьому не переобтяжений дизайн.
  • Заздалегідь можна подивитися статус квартири – вільна чи ні.

Готуємо покупця до покупки квартири

Багато хто хоче заощадити і з особливим ентузіазмом переглядає акції. Виділяти знижки в окремий розділ ми не стали, а оформили їх у вигляді спливаючого вікна. Це дозволило легко змінювати банери і розміщувати кнопку для збору лідів. Дізнатися про знижки можна з будь-якого планування або через меню.

«Умови покупки» – важливий розділ на сайті новобудови. Вся інформація про документацію, терміни будівництва, додаткові умови зібрана на одній сторінці. Навіть найвимогливіші покупці можуть знайти інформацію без зв'язку з відділом продажів.

Додаткова інформація, яка допомагає продавати

На сайті ЖК Green Side ми зробили розділ «новини» з рубриками – хід будівництва, події та акції. Потенційні покупці, які вичікують момент для покупки житла, можуть завжди бути в курсі корисних акцій від забудовника.

Контакти мають декілька розділів. Ми додали можливість завантажувати реквізити. Покупці можуть подивитися контакти менеджерів і їх фотографії, що підвищує довіру та дає можливість поспілкуватися з менеджером, у якого клієнт вже був.

Деякі забудовники люблять розповідати історії про власний досвід і принципи роботи в розділі «Про нас». У нашому випадку в забудовника вже були побудовані об'єкти і це є кращим показником для довіри. Щоб не ускладнювати сприйняття, інші ЖК забудовника розмістили в футері на спливаючому блоці «Наші проекти». Відразу було зрозуміло, скільки об'єктів побудовано, можна переглянути їх і з легкістю повернутися на сайт або перейти на один з об'єктів.

Висновки

  • Все, що можна показати візуально – краще зобразити, ніж написати.
  • Атмосфера сайту відображає позиціонування ЖК.
  • Фокус на ключових перевагах.
  • Зручно знайти контакти або залишити заявку в будь-який момент, поки людина на сайті.

Витрачені зусилля на розробку сайту сповна окупаються у вигляді конверсій. В даному кейсі замовник залишився задоволений кількістю заявок з сайту в співвідношенні до кількості відвідувань.

Ми зробимо ваш сайт простим, зрозумілим та красивим для користувача. Пам'ятайте, що спочатку ви інвестуєте в сайт, а потім сайт приносить вам прибуток.

Зв'яжіться з нами, щоб провести аудит свого сайту: (044) 227-07-68, (096) 261-11-38.

Читайте також

ХОЧУ ОБГОВОРИТИ

МОЯ КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ

Назва компанії
ПІБ
Телефон
E-mail

Залишити заявку

Ім'я
Телефон або E-mail
яку задачу треба вирішити?
facebook behance