Ми в соцмережах:

Кейс львівського забудовника: як оптимізувати бюджет і не викидати гроші на вітер.

1547
Кейс львівського забудовника: як оптимізувати бюджет і не викидати гроші на вітер.

Організувати продаж квартир власними силами – завдання не з легких. Якщо великі забудовники виділяють колосальні кошти на рекламу, то невеликі девелопери не можуть бездумно витрачати гроші. Важко повірити, але навіть невеликі капіталовкладення в рекламу при розумному підході можуть принести свій результат. Не вірите? Ось вам історія одного львівського забудовника.

Рекламна кампанія самостійно – тисячі гривень на вітер

Спочатку забудовник намагався самостійно продавати квартири. Просування ЖК виглядало наступним чином:

  • Односторінковий сайт Landing Page інформаційного характеру без форм зворотного зв'язку.
  • Банерна реклама на спеціалізованих ресурсах – dom.ria.com, novobudovy.com, vsenovostroyki.com.ua, zabudovnyk.com.ua, zaxid.net з оплатою за кількість показів.

Рекламна кампанія обійшлася забудовнику в 20-30 тис. грн., а продажів фактично не було. Якщо коротко, то ситуація виглядала так:

  • 2000-2500 сеансів на сайті.
  • 1-2 дзвінка в тиждень. (зі слів менеджера)
  • 0 заявок.

«Незнання» коштує дорого

Маленький бюджет на рекламну кампанію – головне виправдання відсутності продажів для багатьох компаній. Але тільки не кажіть це менеджерам IMQ. Ми впевнені, що отримати результат можна завжди, головне – правильно розподілити кошти.

Коли забудовник намагався продавати квартири своїми силами, він не врахував важливих нюансів. Сайт ЖК був малоінформативним, що підвищувало відсоток відмови при відвідуванні сторінки. Відвідувачі не могли отримати вичерпну інформацію про квартири. Наприклад, зображення з плануванням  житла не можна було збільшити, а щоб дізнатися докладніше про сам ЖК, людям доводилося телефонувати до відділу продажів. Ще одна проблема – відсутність форм захоплення, і як наслідок – втрата лідів.

Банерна реклама також не приносила результатів. Рекламу бачили всі відвідувачі сайту, а не тільки цільова аудиторія.

Визначаємо вектор діяльності

Наше головне завдання – підвищення ефективності рекламних дій без збільшення бюджету. Дуже важливо було знайти потенційні ліди, які стануть новими клієнтами в відділі продажів. Для цього вибрали два вектора:

  • Зміни на сайті – допрацювання і внесення виправлень, згідно інтересів потенційних покупців.
  • Контекстна реклама з продуманим таргетингом.

Як ми змінювали сайт

Основа успішного продажу квартир в будь-якому ЖК – зрозумілий сайт. Він повинен враховувати потреби потенційних інвесторів, орієнтуватися на конверсію і ліди. Інформація про планування, новини про ЖК, реальні фото з будівництва, акції від забудовника, – все це позитивно впливає на імідж забудовника.

До співпраці з IMQ на сайт було важко оперативно додавати інформацію без допомоги програміста. Тому ми вирішили спростити і прискорити процес роботи менеджерів компанії – перенесли його на систему управління сайтом MODX.

Зміни на сайті:

  • Візуалку ЖК замінили на реальні фото комплексу, так як він був уже побудований.
  • На головній сторінці з'явилося місце під акції забудовника.
  • Чітко виділили інформацію про переваги ЖК з подробицями і реальними фото.
  • Планування квартир стали інтерактивними. Тепер користувачі можуть подивитися і вибрати планування житла; дізнатися всі деталі про ціни, метражі і т.д. Також можна завантажити вподобане планування і роздрукувати його.
  • Окремо виділена сторінка про пентхауси. Можна створювати окремі рекламні кампанії для великих апартаментів.
  • Інформація про інфраструктуру комплексу була зроблена у вигляді інтерактивної мапи.
  • Була додана форма захоплення на сайт.
  • Налагоджено канал комунікації з відвідувачами сайту ЖК – підключений чат і бінотел.

Нашою першою перемогою на цьому етапі стало зниження відсотка відмов на сайті на 12%, враховуючи те, що сайт залишався лендингом. Тобто люди почали цікавитися ЖК, довше залишалися на сайті і знайомилися докладніше з інформацією.

Контекстна реклама – платимо тільки за результат

На рекламу забудовник виділив 20-30 тис. грн. Почати просувати ЖК ми вирішили з реклами на Facebook. Вже після першого місяця стало помітно, що рухаємося в правильному напрямку: трафік виріс в 2 рази, почали надходити дзвінки та заявки з сайту. Наступний етап – реклама Google. Заявки та дзвінки виросли ще в 2 рази.

Рецепт успіху був простий:

  • Зрозумілий інформативний сайт ЖК.
  • Оплата за результат – переходи на сайт.
  • Орієнтація на цільову аудиторію – користувачі, які шукають нерухомість в новобудовах.
  • Чіткий таргетинг по регіону – Львів і область.
  • Оголошення містили актуальну інформацію про ЖК.
  • У запасі було кілька варіантів оголошень. З огляду на кількість переходів, ми гнучко змінювали деякі варіанти і змогли оптимізувати процес.

В ході рекламної кампанії кошти використовувалися більш ефективно, ніж витрачені гроші на банерну рекламу. Інформація про ЖК відображалася тільки цільовій аудиторії, а гроші витрачалися лише за призначенням.

Підвищення ефективності – наша історія успіху

Використовуючи той самий бюджет на рекламну кампанію, нам вдалося добитися кращих результатів. Навіть невеликі капіталовкладення в просування сайту здатні принести свої плоди.

Відсутність CRM системи у відділі продажів ЖК не дозволяє нам надати точні цифри про дзвінки, перегляди і продажі. Тому висновок про результативність був зроблений на основі онлайн-переходів – заявок на сайті, замовлення зворотного дзвінка, звернення в чат.

Отримали результат:

  • 3500-4000 сеансів з сайту.
  • 30-60 заявок на місяць.
  • 1-2 дзвінка в день. (зі слів менеджера)

З огляду на все вищесказане, ми таки змогли досягти поставлених завдань. Сайт почав працювати більш ефективно і стабільно приводити нових потенційних інвесторів до відділу продажів.

Варто відзначити, що банерну рекламу з тематичних порталів ми не стали прибирати. Вона залишилася на безоплатній основі, але все одно приносила трафік.

Все ще переживаєте з приводу розподілення рекламного бюджету?

Контекстна реклама – основний спосіб залучення лідів до відділу продажів. Перенаправлення рекламних засобів з банерів в чітко таргетовані оголошення сприяло підвищенню ефективності кампанії в 3-4 рази.

Не варто недооцінювати важливість сайту – навіть невеликі виправлення можуть дати значний приріст заявок. Кожну вкладену тисячу можна конвертувати в потенційних покупців, достатньо просто правильно розподілити кошти і довіритися професіоналам.

Компанія IMQ допоможе правильно оптимізувати рекламний бюджет і досягти кращих результатів, ніж "традиційними" способами інтернет реклами, наприклад порталами нерухомості.

Читайте також

ХОЧУ ОБГОВОРИТИ

МОЯ КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ

Назва компанії
ПІБ
Телефон
E-mail

Залишити заявку

Ім'я
Телефон або E-mail
яку задачу треба вирішити?
facebook behance