Ми в соцмережах:

Як просувати новобудову після блокування Яндекса на Вконтакте

2218
Як просувати новобудову після блокування Яндекса на Вконтакте

Блокування російських сервісів – найбільш обговорювана  новина в світі українського бізнесу. Не виняток – ринок нерухомості. Що означає відключення популярної соц. мережі і сайтів, як зміниться рекламна стратегія і таргетинг оголошень та що робити звичайному забудовнику – намагаємося розібратися.

Основні складнощі ситуації

Літній сезон завжди був важким періодом для ринку нерухомості. Але в цьому році справи взагалі кепські. Відключення російських сайтів створило додаткові труднощі для забудовників і digital-агентств, які займаються просуванням ЖК. А складнощі з заблокованими майданчиками наступні:

  • Невизначеність ситуації на рекламному ринку.
  • Зміна майданчиків і каналів неминуче позначається на продажах.
  • Необхідність перерозподілити більшу частку бюджетів.
  • Незрозумілий момент з передоплатою рекламних послуг.
  • Зниження чистоти аналітики – через vpn складніше відстежити користувачів.

Все це перешкоджає головній меті відділу продажів ЖК – виконанню планів з продажу. А низькі показники агентства тепер можуть виправдовуватися форс-мажорною ситуацією.

Нова стратегія просування комплексів

Тепер Google і Facebook стають основними майданчиками просування ЖК онлайн. Забудовники будуть активно освоювати ці канали, тому конкуренція збільшиться. Ми пропонуємо бути розумнішими за інших. Це означає, що варто не просто збільшувати бюджет, а й приділити увагу якості самої рекламної пропозиції.

Нова реклама повинна бути привабливішою, креативнішою, якіснішою. Замість традиційної зміни банерів і заохочення ціною, радимо продумати позиціонування комплексу. Оптимальний варіант – довгострокова стратегія, мінімум на півроку. Тоді просування комплексу буде цілісним і запам'ятається користувачам.

Впізнаваність комплексу зараз це:

  • Продумана візуальна айдентика ЖК у всіх рекламних оголошеннях.
  • Цілісна подача – зрозуміле позиціонування ЖК, головні переваги, цінності і т.д.

Використання цих елементів в рекламі зробить ваш бренд запам'ятовуваним. Ви зможете зберегти свій трафік або навіть виграти від складеної ситуації. Готовність до змін – головна особливість бізнесу.

Як зміниться таргетинг  

Використання vpn – головна проблема для реклами з географічним таргетингом. Включений плагін vpn змінює ip-адрес на комп'ютері, і відстежити реальне місцерозташування людини стає неможливо.

Особливості таргетинга:

  • Втрата користувачів з vpn через відсутність точної геолокації. Позитивний момент – залишається таргетинг на запити «купити квартиру київ», що звужує аудиторію географічно. Стосується тільки реклами в Google.
  • Реклама з прив'язкою до геолокації залишається доступною на користувачів, у яких увімкнена геолокація на смартфоні. Стосується Facebook.

Освоюємо нові канали

Не варто обмежуватися тільки двома каналами просування. Саме час спробувати інші майданчики:

  • Відеореклама – отримує велике охоплення аудиторії в Facebook.
  • Instagram – наочний спосіб продемонструвати стиль життя в ЖК.
  • Youtube – відеоогляди та відеозвіти.

Робити ставки на зовнішню рекламу ми не рекомендуємо. Її вартість з кожним роком зростає, а перевірити ефективність практично неможливо.

Розподіляємо кошти правильно

З будь-якою рекламою ми прагнемо до отримання найнижчої ціни конверсії. І в цьому зараз так само знадобиться новий підхід, якщо раніше ви цього не застосовували. Наші рекомендації:

  • Створіть портрет покупця. Про це ми всі багато разів чули, але мало хто так робить насправді.
  • Підключіть crm і навчіться використовувати її з користю. У тому числі, отримувати інформацію для кращого розуміння свого покупця.
  • Сегментуйте аудиторію, створюйте окремі рекламні кампанії на тих, хто цікавиться 1-, 2-, 3-кімнатними квартирами, на чоловіків та жінок, і т.д. Працюйте з вузькими аудиторіями.
  • Робіть акцент на органіку у пошуковій видачі. Навіть якщо людина з vpn плагіном не бачить рекламу, вона все ще користується пошуком в Google. Місце сайту в пошуковій видачі зараз особливо актуально.
  • Аналізуйте ефективність роботи менеджерів. Узагальнена фраза «індивідуальний підхід» набуває нового змісту.
  • Не бійтеся експериментувати. Тестуйте нові канали реклами, аналізуйте свої рекламні пропозиції.

Що з оплатами? 

Вконтакте і Mail.ru працює за принципом післяплати, тому ви нічого не втрачаєте.

Яндекс працює по передоплаті, тому повернути кошти простим шляхом не вийде. Залишається тільки витратити вже поповнені гроші, бюджет буде витрачений на переходи на сайт. Якийсь час реклама буде показуватися користувачам, чиї провайдери ще не відключили доступ.

Додаткова рекомендація 

Видалити з сайту лічильник mail.ru, код ретаргета ВК і інші заблоковані елементи, так як вони збільшують час завантаження сайту.

І найголовніше – не панікуйте. Адже в кінці-кінців все заспокоїться.

Ви завжди можете звернутися за допомогою до тих, хто має досвід та розбирається в даному питанні.  

Зв'яжіться з менеджером IMQ та отримайте консультацію щодо своєї ситуації: (044) 227-07-68, (096) 261-11-38.  

Читайте також

ХОЧУ ОБГОВОРИТИ

МОЯ КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ

Назва компанії
ПІБ
Телефон
E-mail

Залишити заявку

Ім'я
Телефон або E-mail
яку задачу треба вирішити?
facebook behance