Ми часто проглядаємо в мережі статті з продажу нерухомості в інтернеті. Переважно кейси російські, а там боротьба за продаж нерухомості йде не на життя, а на смерть.
Все, що читали, здалося нам одноманітним, тому ми вирішили поділитися своїм досвідом. Основний акцент зробили на просуванні в соц.мережах з цифрами і графіками.
Насамперед, хочемо заявити: реклама ЖК в соц. мережах насправді приносить продажі. Це підтверджується аналітикою. SMM для забудовників найкраще працює як частина рекламної стратегії. Але не варто думати, що реклама в Facebook з бюджетом у 2000 грн зможе відразу закрити план продажів за місяць.
Ідеальне поєднання це: сайт з правильною логікою + SEO оптимізація + контекстна реклама + соц. мережі + CRM.
Ось як спрощено, але наочно виглядає шлях покупця в інтернеті:
Трафік на сайт.
Контекстна реклама виділить ваше оголошення серед усіх інших у пошуковій видачі.
SEO (зовнішня і внутрішня оптимізація сайту) дозволить сайту і без реклами потрапляти в верх списку пошукової видачі.
Отже, людина шукала квартиру чи ваш ЖК і потрапила на сайт.
Сайт.
Головне завдання сайту – привести відвідувача до дзвінка / заявки. Допоможуть або перешкодять цьому:
- Навігація. Вона зручна? Як швидко можна знайти те, що цікавить людину? Чи легко орієнтуватися на сайті? Якщо ні – простіше піти.
- Інформація. Чи є тут все, що потрібно людині в пошуках квартири?
- Зовнішній вигляд. Сайт сучасний та привабливий? Чи страшний і застарілий? Зверніть увагу, адже сприймати його будуть швидше за все в порівнянні з десятком інших сайтів конкурентів.
- Заклик до дії. Наскільки очевидно, що потрібно зробити? Замовити дзвінок, залишити заявку або просто піти з сайту і забути про нього назавжди?
Як тільки людина потрапила на сайт, його одразу ж "помітили" соц. мережі і додали до свого списку ретаргетингу, щоб пізніше нагадати про ЖК через рекламу.
Деякі відвідувачі переходять в соц.мережі з сайту, деякі шукають сторінку новобудови через пошук.
Що потенційний покупець очікує там побачити?
- інформацію, яка відображає реальний стан речей з ЖК: процес будівництва, акції, новини;
- як ЖК відповідає на питання? які скарги в коментарях? чого більше – негативу чи позитиву?
"Занедбана" сторінка може створити враження, що це "шарашкіна контора", яка байдужа і не спілкується з тими, хто цікавиться ЖК.
Уявіть собі: на сторінці немає реальних фото, а лише пости про інтер'єри з чужими картинками, адмін пише неграмотно, а негативні коментарі проігноровані.
Який висновок ви зробите про ЖК?
Це як знайомство з людиною – враження буде або погане, або хороше, і воно запам'ятається. Те ж стосується і сайту.
Припустимо, сайт сподобався, людина знайшла, що щукала, і пішла думати. А щоб вона про вас не забула, вмикається ретаргетинг. У ВК і Facebook його будуть переслідувати нагадування про ЖК і квартиру, яку він дивився. Людина згадає, що вже була на сайті, а тут ще й акція. Клацне на оголошення, повернеться на сайт вже більш лояльною і замовить дзвінок.
Сторінки ЖК в соц.мережах
Найактивніші підписники – найчастіше інвестори і мешканці ЖК. В меншій мірі – зацікавлені в покупці квартири люди, які стежать за справами у ЖК, розмірковуючи про покупку.
Стрічка у соц. мережі поєднує в собі альтернативу
а) новин на сайті – вона показує динаміку повідомлень ЖК: що нового? як йде будівництво? які акції?
б) форуму – що пишуть? де можна поставити питання? що думають мешканці та який у інших досвід?
Основні помилки ЖК:
- розважають. Пишуть про інтер'єри / погоду / поради для дому / ще щось непотрібне. Про що це говорить? Про ЖК сказати, мабуть, нічого;
- накручують підписників, щоб виглядати "солідніше". Ось тільки 7 тисяч передплатників не врятують, якщо контент не цікавий і активності немає;
- ігнорують негативні коментарі або рідко відповідають.
Покупці – не дурні. Вони все бачать і все розуміють. А головне – оцінюють відношення.
Що зараз актуально в SMM для ЖК?
Ось що, за нашим досвідом, викликає позитивний відгук у підписників:
- підтримувати обговорення, відповідати на питання, навіть якщо проблема ще не вирішена – важливо відреагувати;
- бути чесним. Люди розрізняють факти і розмиту інформацію;
- фотографії, відео, звіти про будівництво – найпопулярніший контент;
- пишіть просто і цікаво. Не потрібно шаблонних рекламних текстів та гучних акцій. Пам'ятайте, що в соц. мережі люди приходять за спілкуванням і корисною інформацією, а не за рекламними оголошеннями.
Конкуренція на ринку нерухомості висока, доводиться боротися за кожну точку контакту.
Погляньмо на цифри.
Клієнт – ЖК комфорт-класу в Києві. Ми зробили контекстну рекламу, SEO оптимізацію сайту, просування в соц.мережах.
Покажемо цифри, які отримали в січні: 93 заявки, 18 з яких – з соціальних мереж.
У цьому кейсі ми докладніше покажемо результати по SMM, і як прийшли ці 18 заявок.
У тестовий період на рекламу в Facebook і Вконтакте було витрачено 5692 грн. Вартість заявки вийшла 316 грн.
Ситуація по ВК була така:
Оголошення ділилися по таргетингу на інтереси і ретаргетинг. За нашою статистикою ретаргетинг має конверсію кліків вище.
Ми не використовували тексти на кшталт "Хочеш квартиру?" Або "Потрібна нова квартира?" з картинками зі стоків. Всі оголошення були про ЖК, використовували зображення ЖК і інформацію про його особливості або акції. Так оголошення давало не тільки кліки, але ще й впізнаваність, і виділялось на тлі інших ЖК.
Залучення підписників
Наведемо приклад залучення підписників в групу того ж ЖК. Тестували просування пабліку Вконтакте із закликом вступити і акційні пости в обох соц. мережах.
Резуьтати просування групи Вконтакте, широкий таргетинг за інтересом "нерухомість"
- 31 підписник по 58 руб (ретаргетинг)
- 10 підписників по 235 руб
- 64 підписника по 100 руб
Просування цікавих публікацій по базах ретаргетингу привернуло:
- Вконтакте: 38 підписників по 18.9 рублів
- Facebook: 17 підписників по 88 рублів.
Перед цим переглянули підхід до контенту і зробили його більш цікавим. У промо-постах була інформація про акційні квартирах з реальними фото.
Побачивши пост, зацікавлена в покупці квартири людина переходила на сторінку. Напевно, вона йому подобалася і він підписувався на оновлення.
Висновки
Результати показують, що SMM для ЖК працює навіть при невеликих бюджетах, якщо підходити до роботи з розумом.
Якщо ви готові довірити свої соц.мережі в турботливі професійні руки і переконатися особисто в їх ефективності – зв'яжіться з нами за номером (044) 227-07-68.
Успішних вам кейсів!