Ми в соцмережах:

Навіщо ЖК потрібен SMM? Кейс

Теги: SMM, Кейс
2294
Навіщо ЖК потрібен SMM? Кейс

Ми часто проглядаємо в мережі статті з продажу нерухомості в інтернеті. Переважно кейси російські, а там боротьба за продаж нерухомості йде не на життя, а на смерть.

Все, що читали, здалося нам одноманітним, тому ми вирішили поділитися своїм досвідом. Основний акцент зробили на просуванні в соц.мережах з цифрами і графіками.

Насамперед, хочемо заявити: реклама ЖК в соц. мережах насправді приносить продажі. Це підтверджується аналітикою. SMM для забудовників найкраще працює як частина рекламної стратегії. Але не варто думати, що реклама в Facebook з бюджетом у 2000 грн зможе відразу закрити план продажів за місяць.

Ідеальне поєднання це: сайт з правильною логікою + SEO оптимізація + контекстна реклама + соц. мережі + CRM.

Ось як спрощено, але наочно виглядає шлях покупця в інтернеті:

 
настройка рекламной кампании
 
Розглянемо все по черзі.
 

Трафік на сайт.

 

Контекстна реклама виділить ваше оголошення серед усіх інших у пошуковій видачі.

SEO (зовнішня і внутрішня оптимізація сайту) дозволить сайту і без реклами потрапляти в верх списку пошукової видачі.

Отже, людина шукала квартиру чи ваш ЖК і потрапила на сайт.

 

Сайт.

 

Головне завдання сайту – привести відвідувача до дзвінка / заявки. Допоможуть або перешкодять цьому:

  • Навігація. Вона зручна? Як швидко можна знайти те, що цікавить людину? Чи легко орієнтуватися на сайті? Якщо ні – простіше піти.
  • Інформація. Чи є тут все, що потрібно людині в пошуках квартири?
  • Зовнішній вигляд. Сайт сучасний та привабливий? Чи страшний і застарілий? Зверніть увагу, адже сприймати його будуть швидше за все в порівнянні з десятком інших сайтів конкурентів.
  • Заклик до дії. Наскільки очевидно, що потрібно зробити? Замовити дзвінок, залишити заявку або просто піти з сайту і забути про нього назавжди?
Деякі сайти викликають у відвідувача біль, смуток та відчай. Не створюйте такі сайти.

Як тільки людина потрапила на сайт, його одразу ж "помітили" соц. мережі і додали до свого списку ретаргетингу, щоб пізніше нагадати про ЖК через рекламу.

Деякі відвідувачі переходять в соц.мережі з сайту, деякі шукають сторінку новобудови через пошук.

Що потенційний покупець очікує там побачити?

  • інформацію, яка відображає реальний стан речей з ЖК: процес будівництва, акції, новини;
  • як ЖК відповідає на питання? які скарги в коментарях? чого більше – негативу чи позитиву?

"Занедбана" сторінка може створити враження, що це "шарашкіна контора", яка байдужа і не спілкується з тими, хто цікавиться ЖК.

Уявіть собі: на сторінці немає реальних фото, а лише пости про інтер'єри з чужими картинками, адмін пише неграмотно, а негативні коментарі проігноровані.

Який висновок ви зробите про ЖК?

Сторінка в соц.мережі викликає або довіру, або недовіру

Це як знайомство з людиною – враження буде або погане, або хороше, і воно запам'ятається. Те ж стосується і сайту.

Припустимо, сайт сподобався, людина знайшла, що щукала, і пішла думати. А щоб вона про вас не забула, вмикається ретаргетинг. У ВК і Facebook його будуть переслідувати нагадування про ЖК і квартиру, яку він дивився. Людина згадає, що вже була на сайті, а тут ще й акція. Клацне на оголошення, повернеться на сайт вже більш лояльною і замовить дзвінок.

 

Сторінки ЖК в соц.мережах

Найактивніші підписники – найчастіше інвестори і мешканці ЖК. В меншій мірі – зацікавлені в покупці квартири люди, які стежать за справами у ЖК, розмірковуючи про покупку.

Стрічка у соц. мережі поєднує в собі альтернативу

а) новин на сайті – вона показує динаміку повідомлень ЖК: що нового? як йде будівництво? які акції?

б) форуму – що пишуть? де можна поставити питання? що думають мешканці та який у інших досвід?

Основні помилки ЖК:

  • розважають. Пишуть про інтер'єри / погоду / поради для дому / ще щось непотрібне. Про що це говорить? Про ЖК сказати, мабуть, нічого;
  • накручують підписників, щоб виглядати "солідніше". Ось тільки 7 тисяч передплатників не врятують, якщо контент не цікавий і активності немає;
  • ігнорують негативні коментарі або рідко відповідають.

Покупці – не дурні. Вони все бачать і все розуміють. А головне – оцінюють відношення.

Що зараз актуально в SMM для ЖК?

Ось що, за нашим досвідом, викликає позитивний відгук у підписників:

  • підтримувати обговорення, відповідати на питання, навіть якщо проблема ще не вирішена – важливо відреагувати;
  • бути чесним. Люди розрізняють факти і розмиту інформацію;
  • фотографії, відео, звіти про будівництво – найпопулярніший контент;
  • пишіть просто і цікаво. Не потрібно шаблонних рекламних текстів та гучних акцій. Пам'ятайте, що в соц. мережі люди приходять за спілкуванням і корисною інформацією, а не за рекламними оголошеннями.

Конкуренція на ринку нерухомості висока, доводиться боротися за кожну точку контакту.

Погляньмо на цифри.

Клієнт – ЖК комфорт-класу в Києві. Ми зробили контекстну рекламу, SEO оптимізацію сайту, просування в соц.мережах.

Покажемо цифри, які отримали в січні: 93 заявки, 18 з яких – з соціальних мереж.

У цьому кейсі ми докладніше покажемо результати по SMM, і як прийшли ці 18 заявок.

У тестовий період на рекламу в Facebook і Вконтакте було витрачено 5692 грн. Вартість заявки вийшла 316 грн.

Ситуація по ВК була така:

Средня конверсія з урахуванням оголошень, які дали низьку ефективність і були відключені – 0.42%.

Оголошення ділилися по таргетингу на інтереси і ретаргетинг. За нашою статистикою ретаргетинг має конверсію кліків вище.

Ми не використовували тексти на кшталт "Хочеш квартиру?" Або "Потрібна нова квартира?" з картинками зі стоків. Всі оголошення були про ЖК, використовували зображення ЖК і інформацію про його особливості або акції. Так оголошення давало не тільки кліки, але ще й впізнаваність, і виділялось на тлі інших ЖК. 

Залучення підписників

Наведемо приклад залучення підписників в групу того ж ЖК. Тестували просування пабліку Вконтакте із закликом вступити і акційні пости в обох соц. мережах.

Резуьтати просування групи Вконтакте, широкий таргетинг за інтересом "нерухомість"

  • 31 підписник по 58 руб (ретаргетинг)
  • 10 підписників по 235 руб
  • 64 підписника по 100 руб

Просування цікавих публікацій по базах ретаргетингу привернуло:

  • Вконтакте: 38 підписників по 18.9 рублів
  • Facebook: 17 підписників по 88 рублів.

Перед цим переглянули підхід до контенту і зробили його більш цікавим. У промо-постах була інформація про акційні квартирах з реальними фото.

Побачивши пост, зацікавлена в покупці квартири людина переходила на сторінку. Напевно, вона йому подобалася і він підписувався на оновлення.

Висновки

Результати показують, що SMM для ЖК працює навіть при невеликих бюджетах, якщо підходити до роботи з розумом.

Якщо ви готові довірити свої соц.мережі в турботливі професійні руки і переконатися особисто в їх ефективності – зв'яжіться з нами за номером (044) 227-07-68.

Успішних вам кейсів!

Читайте також

ХОЧУ ОБГОВОРИТИ

МОЯ КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ

Назва компанії
ПІБ
Телефон
E-mail

Залишити заявку

Ім'я
Телефон або E-mail
яку задачу треба вирішити?
facebook behance